Savjeti o izradi web stranica
Grafički dizajn u webu
Što je dizajn?
Dizajn je disciplina stvaranja novog rješenja za postojeći problem. Možete izraditi bilo što, od web stranice do stadiona, prodajni kioska, recepta, logotip, kampanju društvenih medija ili komponentu za stroj.
Ako rješenje nije već postojalo, napravili ste dizajn.
Svaki problem ima svoje jedinstvene zahtjeve. Ako ne postoji postojeće rješenje problema, morate ga napraviti. To je dizajn. Gledate što treba učiniti, a svoju maštu i iskustvo upotrijebite za vizualizaciju nečega što to čini.
Znaš da je dizajn dobar kada postigne rezultat koji je osmišljen za isporuku. Rezultat koji namjeravate postići može biti čisto funkcionalan, mjerljiv s teškim podacima, ili može biti iskustvo koje je manje lako mjeriti.
Što je grafički dizajn?
Grafički dizajn je stvaranje novih rješenja za probleme unutar medija vizualne komunikacije, bilo u 2D ili 3D, na papiru ili digitalno. Izlaz je obično nešto što se može reproducirati kako bi se ostvarilo svoj cilj mnogo puta.
Izvedba grafičkog dizajna uključuje logotip, korisnička sučelja web stranice, tetovaže, skice za modu ili industrijski dizajn, pisma, ispis, animirane likove, reklame, letke, filmske postere, novinske naslove i dizajne za tekstil. To je samo mali dio onoga što se može grafički dizajnirati. Ono što imaju zajedničko je izlaz koji će se potrošiti vizualnim medijima.
Što je web dizajn?
Web dizajn je stvaranje novog rješenja problema u web mediju. To uključuje grafički dizajn, jer će se izlazni materijal potrošiti kroz vizualni medij. Ali ide dalje od čisto vizualnog. Proširuje se za uključivanje svakog aspekta web iskustva.
Na primjer, odabir pravih tekstualnih sadržaja za web stranicu dio je web dizajna. Ovaj se tekst može vidjeti na rezultatima tražilice, što je dio korisničkog doživljaja. I položaj na ljestvici tog rezultata je također dio iskustva, pa bih tvrdio da je optimizacija tražilice također dio web dizajna.
Izrada web iskustva može sadržavati neke ili sve od sljedećeg popisa disciplina. Neki dolaze pod grafički dizajn, drugi su širi dizajn.
-
Dizajn logotipa
Dizajn korisničkog sučelja reklama
SEO na licu mjesta
Link-building
Promocija društvenih medija
Arhitektura informacija
Dizajn navigacije
Dizajn za dostupnost
HTML oznaka
Dizajn za jednostavnu upotrebu (upotrebljivost)
Odabir slika sadržaja
Flash animacija
JavaScript kodiranje elemenata korisničkog sučelja
Optimizacija stope pretvorbe
Plaćanje po kliku oglašavanje
Završetak je da sve te vještine i aktivnosti mogu utjecati na uspjeh web stranice i iskustvo korištenja te stranice. Ovo pokazuje širinu alata za web dizajnere.
Svatko tko samo nudi grafičke aspekte nije web dizajner. Oni su grafički dizajner koji radi grafički dizajn za web stranice. I ništa nije loše s tim.
Ali nemojte se pouzdati u osobu sa samo grafičkim vještinama za izgradnju svoje web stranice, i neće biti ni blizu uspjeha vašeg weba kao što bi moglo biti...
Što čini uspješnu web stranicu
Da bi web stranica mogla živjeti do svog potencijala, ona mora privući pravu publiku, i to u pravim brojevima. To znači da mora biti optimizirano da se pronađe za korisnike koji traže ono što web-lokacija nudi, bez obzira na to nalaze li web mjesto putem organskog pretraživanja (npr. Bez plaćanja), putem oglašavanja, društvenih medija ili PR-a.
Također mora biti lako upotrebljiva i privlačiti dovoljno da se uključi i da zadrži pozornost ljudi. Ljudima mora biti laka za čitanje, čak i ako imaju oštećenje vida ili pristupaju web sučelju preko spore internetske veze ili na ručnom uređaju.
Osim toga, web lokacija bi trebala biti jednostavna za svakoga, bez obzira na invaliditet i trebala bi raditi na nizu uređaja. Inače, to će dosegnuti samo dio svoje moguće publike, tako da ne može doseći svoj potencijal.
Uspješna web stranica također mora prodati. Svaka web stranica ima svrhu, koja bi trebala biti generiranje radnje posjetitelja. Web-lokacija koja prodaje jest ona koja generira tu radnju, bilo da se radi o kupnji, prijavi ili samo za čitanje.
Kako ćete znati koliko vaša web stranica postiže svoje ciljeve, osim ako ih ne izmjerite? Zato praćenje prometa, protok kroz tokove i konverzije dio je web dizajna. Inteligencija koju taj proces generira često će vas potaknuti na traženje novih ili alternativnih rješenja koja će učiniti bolji posao. Ovo se ponekad naziva optimizacija stope pretvorbe.
Ako web stranica ne radi sve te stvari, kako možete reći da je dobro projektirana? Je li cijeli site proizvod kreativnog procesa s ciljem stvaranja najboljeg mogućeg korisničkog doživljaja? Možda je dio toga bio.
Ako su grafike dizajnirane da ispune svrhu, ali marketing, dostupnost, upotrebljivost i optimizacija konverzije nisu, nemate web dizajn, imate grafički dizajn na webu.